elifozkan Her şeyin tek sebebi aç olduğu halde biberonu reddetmesi. Aç olduğu için çığlık kıyamet uyumuyor. Uyumadığı için sinirli. Karnı da aç mama yemiyor böyle bi kısır döngüdeyiz. Bu 4.ay beni vurdu vurdu duvara attı Allahım çığlıklar yardım çığlıkları😆
ozgecim elifozkan bizim de aynı şekilde biberonu asla almıyor aç olsa da. Sadece uykuda besliyorum anlamazsa. Uyku da ayrı problem, uyumak istemiyor uyusa da 20dk. Ne zaman bitiyor bu atak acaba bilen var mı ?
hays İyi geceler canım benimmdr kızım redediyo biberonu burnunu temizliyorum sonra kollarında değilde yastıkta veriyorum yiyo öyle mamayı, belki burnu tıkalı da olabilir sonra düzeldi 2 gün falan böyle sürdü
eymenayazmom hays aynıyız biberon ağzına değse ağlıyor uykuda yada bişeye bakarken dalmışken veriyorum
linababyy Benim bebeğimde biberonu reddediyor mecburen uykusunda beslıyorum meme reddide var nasıl besleyecegımı şaşırdım napıcaz böyle
betty3452 Ay 17 aylık bebem var ama en unutulması 4. Ayı 😅 Allah sabır versin valla inanılmaz zamanlardı
arasbek 4 aylığız atak değil ama 1 aydır ilk defa deniyoruz almıyor kaşıkla içiriyor annem günde bi kez 8-12 çalışıyorum ne yaptıysam almıyor biberon