4-5 gündür kafayı yiyeceğim gece belli bir saatte kalkıyor ağlıyor kendini atıyor sanki şiddet uyguluyormuşuz gibi bağırıyor yaklaşık yarım saat sonra sakinleşip uyuyor. Emmeyi bırakalı 1 ay oldu bu arada . By şekilde uyanıp çok şiddetli ağlayan var mı nedendir acaba? Rüya mı görüyor diye düşünüyorum ama 4-5 gecedir kesintisiz her gece 😞😒