Annemlere götürüp getirirken gece soğukta üşüttüm sanırım çocuğu. Burnu baya tıkalı, uykudan uyandırıp birkaç tane 5 ml serum fizyolojik yaptık ama içim hiç rahat değil. 4. Aya kadar ağızdan nefes almayı bilmiyolarmış ya, “ya uykuda nefesi kesilirse” diye endişe ediyorum. Osman gönülal da ona benzer bişey söylemiş iyice kafaya taktım. Gece başında nöbet tutmalı mıyım paranoya mı yapıyorum? Nöbet tutsam gündüz yine tekiz, illa ki bayılıp kalıcam ben de.
Dün de annemin tansiyonu yüksek diye sarımsak yutmasını söyledik, nefes borusuna kaçtı hemlik manevrasıyla kurtardık. Ondan beri iyi değilim, sürekli aklıma felaket senaryoları geliyor.