havvvaa ikibebelianneolucam ### ikibebelianneolucam nerde oturuyorsanız oranın imsak saatine bakın o saatten önce yapmış olun
ZamaneAnnesii ikibebelianneolucam bnde simdi yaptım Allah herkesin orucunu kabul etsin kandiliniz mübarek olsun Dua eder dua beklerim herkesten 🤲🏻
Birisimiki ikibebelianneolucam istanbuldamısınız? 7 ye 10 kalaya kadar sahur yapabilrisiniz. İstanbulda değilseniz İnternetten bak. İnsak güneş yazar insak kaçsa o sate kadar kalkabilirsiniz
Dilekkardag ikibebelianneolucam aslında olabildiğince saat 7 den sonra yemek yemem o yüzden benim için ideal bir saat ama herkes farklı tabi , ramazandada biz sahuru erken yaparız
Oykuu_bebekk Emziriyormusunuz bende 4 aylık kızım var mama ve meme şeklinde gidiyoruz tutabilirmiyim kararsızım 🤦♀️
Temizlikperisi Oykuu_bebekk valla canım ben tutamadım bende 3 aylık 10 günlük açlıktan midem bulandı 🤦