2 aylık bebeğim var çoook uzun bir süre ikinciyi düşünmüyoruz. En iyi korunma yöntemi hangisi? Hamilelikten önce 1 yıl kondom ile korunduk fakat forumlarda yırtılma riskini okuyorum sürekli. Hormonlara zarar vermeden korunmak istiyorum doktorla konuşmadım