buseee06 Arkadaşlar bebeğim 7 aylık 10 15 gün öncesinde bıberonla su içerdi şimdi ıcmıyor kaşıkla veriyorum bazen ıcıyo bazen içmiyor ağzını kapatıyorum korkuyorum böbrekleri susuz kalıyor diye emiyor acaba su ne kadar vermeliyim
bebeklianneee buseee06 benim bebeğimde asla içmiyordu birsürü biberon akıtmaz bardak vs aldım içmezdi en son pipetli bardak aldım onunla içiyor şimdi deneyebilirsiniz sizde kızım hiç içmiyordu ama öncesinde 8 aylık oldu daha yeni su içmeye başlamıştı şimdi 10 aylık çok icmese de içiyor işte