Ebebekten star plus mama sandalyesi aldım. 2 haftadır kullanıyorum. Kimse yorum yapmamış ben yapayım insanlara bilgilendirme olur.
Bir kere hafif olduğu için salondaki yemek masasına taşıyabiliyorum ya da mutfağa da götürebiliyorum üşenmiyorum bu konuda.
Ayaklık aldım internetten aldığım modelin ayaklığı yoktu ve iyi ki aldım bundan önce kızım parmak uçlarına çok basardı ayaklık olduğundan beri ayakları tam basmaya başladı. Kesinlikle ayaklık alın. Doktorlar boşuna bunun üzerinde durmuyormuş.
Kullanınca farkettim. Umarım dedim bizimki mama sandalyesinde 1.5 yaşına kadar durur çünkü 20 dakikadan sonra beni alın şeklinde içinde tepiniyor. Umarım bu süre kısalmaz.
Kısacası çok pahalı özellikli bir şey almaya kesinlikle gerek yok. Çocuk yani mama yiyecek içinde atomu parçalamayacak ve en fazla 40 dakika duruyor bazen o kadarda durmuyor. Letgo dan alacaktık aynı sandalye 400 tl idi kullanılmış ama eşim 300 tl için adamların evine gidip birde ikinci el bir şey almaktansa ebebekten alalım daha iyi dedi. Bizde öyle yaptık. Umarım yazım size fayda sağlar.