Kızlar 4 ay 13 günlüğüz ama 2 en fazla 3 saatte bir emiyor. Gece uykusu deliksiz yapmıyor. 1 kere kalksa anlarım veya 2 ama sabaha kadar gidiyor işte. Mesela az önce emdi 3 te uyanır sonra 5 te 7 vs vs.
Şimdilik tek avantajım emip direkt uyuması. Doymuyor muuuu yoksa memeye mi alıştı hiç bilmiyorum 😵💫🥱🤦🏼♀️🤦🏼♀️ nedir sizce ?