Zese bende şu an kahvaltı konusunda sıkıntı çekiyorum biraz avakado yiyorlar, Muratbey yumuşak oeynirini yiyorlar bir de elleriyle tutabilecekleri cecil peynir dil peyniri dilimli kaşar vs su an yiyorlar yumurtayı yarın omlet olarak yapıp kendi elleriyle yiyecekleri şekilde yapacagim öyle normalde çok severlerdi fırında patates kizarttim bu sabah yediler diş çıkarıyorlar sanırım istahsizlik var 🥺