Oğlum 5 kızım 2.5 yaşına geçen seneyi ayda bir hep doktorda geçirdik bu sene de aynı ilk atak geçen ay geldi direk bronşit oluyorlar anlamadım
Bir sürü vitamin takviyeli meyveler yemelerjde güzel körler uyguluyorum ayaklarının altına sarımsak li yag bal limon sarımsak daha burnu akmaya başlayınca veriyorum ama yok 2 gün kuru öksürük 3. Gün hemen ciğere iniyor her gittiğimde doktor röntgen istiyor Bi bakıyoruz ciğere inmiş burun yikama soğuk buhar hepsini yapıyorum kızımı. Antibiyotik biteli 5 gün oldu ne burun akıntısı geçti ne öksürük 2 gündür yine kuru öksürük ardı bu gün öksürük azaldı ama balgamli öksürüyor nerden nasıl üşüyor üşütüyor niye doğal yollarla olmuyor fayda gören Bi çok kişi var dün sağlık ocağına çıkardım akciğerleri çok temiz dedi akşamı na çocuk şak şak balgamli öksürmeye başladı bütün gün ıh ıh diye nefes aldı
Kimi doktor diyorki her bronsitte antibiyotik ve hava verilmez ee biz her gittiğimiz de hava ya başlıyoruz ben artık yoruldum yani nasıl bir öksürüktur ilaçlar mi tekrarlatiyor oğlum 3 yaşına kadar hiç hasta olmadı geçen seneden beride hastalıktan kurtulamiyoruz dolap takviye kaynıyor bu bronsite çözüm bulan varmi ilaç kullanmaktan dz bıktım uzun oldu hakkınızı helal edin vlla çok üzülüyorum artık