mnekcr letubra evin ısısı 23 derece bazen 22 , bende hep yan yatırdım ama reflü yatağında yatıyor şu an reflüyü var bu sebeple ben ne kadar yan da yatırsam kafasını kendisi çevirip düz tutuyor
denizyildizi_ mnekcr Biz gece dereceyi 22ye düşürüyoruz, 0.5 tog uyku tulumu giydirdiğimde uzun kollu zıbın ve uzun alt pijama giydiriyorum , 1.6 tog uyku tulumu giydirdiğimde sadece kısa kollu zıbın giydiriyorum
boralii mnekcr tam 6 aydan sonra çocuk artık kendini tanıyor ve nefes almada bir sorun yaratmıyor benim oğlan yüzüstü yatardı bence uyku tulumu alın bayağı sıcak tutandan üzerini örtmeye gerek kalmaz hem Allah bağışlasın bebişinizi ❤️
kbragns33 mnekcr kundak şartmı peki alıştırayımmı herhangi bi sıkıntı olurmuki çocuk çığlık atıyo kundak yapınca bereyi de sevmiyor
mnekcr kbragns33 yok canım benim hiç kendini sıkıntıya sokma çevremde kundak istemeyen çok bebek var hiç üzme bebişi istemiyorsa yapma , kundak sadece kendini uyandırmaması için daha iyi elleri hareket etmediği için derin ve uzun uyuyor