Merhabalar öncelikle. Allahım başka dertler göstermesin ama anne yüreği kaç gündür içim içimi yiyor.
4 yaş oğlum son 2 haftadır alt çenesini öne doğru hareket ediyor ve gün boyu çoğu kez bu şekilde davranış sergiliyor . Normalde ilk gözlemlediğimde tepki göstermedim unutur yapmaz diye, fakat sonralarda yine devam ettikçe güzel dille uyardım çene yapın değişir, konuşman bile değişir diyorum tamam yapmam anne diyor. Beş dakika sonra bakıyorum yine aynı; alt çenesini öne doğru götürüyor. Bu şekilde duruyor uzun süre .
Bu yaşlarda bu davranış normal mi? Napmam gerekiyor . Aşırı kafama takılıyor aranızda çocuğu böyle yapan var mı ?