Bebeğim 8 günlükken kan almaya çalıtılar 3 defa kan tüpe düşmeden pıhtılaştı sonra getirin dediler götürmedik pazartesi götüreceğiz yenidoğan döneminde kan pıhtılaşması normal mi? Şuan yenidoğan döneminden çıktı bebeğim ama geriliyorum biraz yine yaşar mıyız aynı durumu diye?