zumralina Merhaba hanımlar yeniyim burda ilk defa yazıyorum da benim doğumdan sonra diş etlerim çok kötü oldu cekldi kaniyorlar ve kırmızıliklar çoğaldı ne iyi gelir bu durumu yaşayan varmı acaba
16momm zumralina bence hemen dişçiye gidin ilerleyince diş kaybı çok oluyor . Benimde çok hassas paradontax diş macunu iyi geliyor hassasiyete kanamaya