Yeni_anne09 Oğlum 4,5 yaşında bu sene başladı anaokuluna. Seneye de 5,5 yaşında yine anaokuluna göndereceğiz. Sonrasında birinci sınıfa başlayacak. 4,5 yaş bile bana çok erken geliyor. Ama mecburduk. Kardeşi olunca içine kapandı ve huyu suyu çok değişti. Yabancı insanlarla konuşmayıp insanlardan kaçar oldu. Sabah 8 de uyanıp okula gitmesine üzülüyorum biraz da. İlk iki
hafta zorlandık ağlamaları oldu. Sonrasında süreç çok güzel ilerledi. Çok şey öğrendi anaokulunda. Çok güzel arkadaşlıklar edindi. Her şeye uyum sağlar oldu. Bir gün önceden anne yarın oyuncak günü, anne yarın havuz günü diyerek heyecanlanmaya başlıyor. Her şeyden korkan her şeyden çekinen çocuk gitti. Farklı bir çocuk oldu okulunun daha birinci ayınca. İyi ki çok erken gitmemiş diyorum yine. Benim için en ideal yaş 4.