sehna ben her sabah kahve sonra yeşil çay kiraz sapı içerdim içiyorumda kabız olunca ama ne oldu dersiniz sütten bebege geçiyor oda benle birlikte afedersiniz dışkısını yapıyor oda zayıflıyor 😬 bilginize ve oda kabız oluyor bazen içiyorum onuda rahatlatsın die beraber yapıyoruz işte ( doğru bişey değil yaptığım anlattığım siz yapmayın ) spor su ve diyet yapın ve ekmeği tatlıyı kesin nasıl zayıflıyorsunuz 1 dilim diyet ekmeği tarım ekmeğe eş değer inanın öle karın doyuruyor birde haşlama yumurta deneyin görün 😅