Yeni olduğu için test yapmıyorum. Bir buçuk sene spiralle korundum kaydığı için çıkarttırdım. 5 aydır falan da doğum kontrol hapıyla korunuyodum bebeğim 21 aylık ve çocuk istemiyorum. Fakat bu ay zaten ilişki olmuyor diye (eşim pek düşkün değil) bir hafta içmedim. Korunmasız ilişki oldu tembih etmeme rağmen ( eşim çocuk istiyor ) ertesi günü tekrar doğum kontrol hapına başladım ve diğer gün tekrar ilişki oldu ve yine beni kandırdı çok büyük kavga ettik. Sorum şu sizce hap korumasına devam etmiş midir sonuçta 5 aydır düzenli içtim sadece bu ay böyle oldu bir gün bile unutulsa risk var biliyorum ama yakınlarında veya kendisine başına gelen oldu mu ?