Baharoyku 1bucuk yas bebekle zor olur yani hep kucakta kalacak cunku cok eglenip kayacaginizi sanmam…ancak ve ancak manzara ve somine karsisinda keyif yaparsiniz yine tatil tatildir.esinizle de sirayla kayak yaparsiniz.ve kesinlikle tam donanim giyinin.cocuklar mutlaka termal iclikler,kayak tulumlari ,botlari vs olsun.kucuk ztn kar ortaminda cok bisey yapamaz ama yine de soguga karsi onlem alin.