Mucizem_0809 Saraa ben kaşık mamasını kullanıyorum ordaki tarif çok fazla geldi benim oğluma kendim göz kararı hazırlayıp ara öğün olarak veriyorum
Mucizem_0809 Saraa ben 4 tatlı kaşığı toz koyuyorum suyuda muhallebi kıvamı olcak şekilde ayarlıyorum belli bi ölçü yok zaten kaynatmaya gerek olmadığından azar azar ekleyip buluyorum kıvamı bakarsın sulumu sever daha katımı ona göre ayarlarsın
melisaninannesi Saraa canım hipp daha doğal bugün doktorumuz yaptığın püreleri kabul etmezse en doğalı hipp onu al dedi. Çapa tıp mezunu doktorumuz
tarcinkokusu14 PrensAnnesi92 evet online sipariş bile kalkmış iyiydi ya hem ekonomik hem içerik açısından Bebelac kullanıyorum ama onu hero baby gibi sevmiyor diğerleri ateş pahası bize 3 gün gidiyor bı mama
Saraa Elifbese evet görmüştüm de biberonda mama veriyorum diye kaşıkla vermek istiyorum bide biraz katı daha doyurucu olur sıvı şekilde çok doymuyor hemen acikiyor 😊
Siyahbeyazl Saraa yok canim kaynar su ile degil, biraz sicak olacak, ben bir kasenin icine biraz tozdan koyuyorum ustunede sicak su istedigim kivami alinca yediriyorum
Saraa Siyahbeyazl katilasiyor dimi canım arı mama tüpte pişiyor kıvamı o yüzden güzel oluyor bununda öyle oluyor mu 😊
Ky06 Saraa neden doktorlar hero baby önersin. İçeriğinde şeker var diye biliyorumZ kaşık mamaların şeker ilavesiz olanları varken
Saraa Ky06 demek ki hero baby iyiymiş ki öneriliyor bir bilgim yok yani neden onerildigine dair. Arkadaşım daha dün doktora gitmişti bebeği 5 aylık ve doktor bu mamayı önerdi kuzenime de aynı şekilde yani çevremde çok duydum bu mamayı doktor tarafından da onerildigini duyunca denemek istedim
Tlay23 Saraa bende kullanıyorum 1 su bardağına 3 yemek kaşığı kullanıyorum oğlum çok seviyor. Sende 1 buçuk yemek kaşığı koyup biberonda verebilirsin
Saraa Tlay23 bende kaşıkla vericem canım biberonla mama veriyorum zaten bunu da tok tutsun diye aldım senin ölçüyle deniyim bi kıvamı güzel olursa öyle devam ederim 😊
Kubraa_gunay Tlay23 benim bebeğim 5 aylık biberonla vermek istiyorum ölçüsünü nekadar yspmam lazım emiyor birde günde 1 keremi veriyim
Saraa Elifbese biz anneler hep aç diyoruz canım bebegimize zaten 😁 biberon yerine kaşıkla vermeyi dene belki daha doyurucu olur