Arkadaşlar kızım 4 aylık oldu sadece mama yiyor anne sütü almiyor yani. Hero babynin 4. Aydan itibaren olanını bugün aldım bundan vermek istiyorum daha doğrusu kızım sıvı mamayla tek doymuyor bende aldım denemek için. Aranızda kullanan var mı acaba ya bide eğer kullandiysaniz nasıl hazırladiniz arkasında 150 ml suya 3 yemek kaşığı yazıyordu yanlış hatırlamıyorsam buda çok katı olur ben biraz sıvı şekilde vermek istiyorum ve kilo alımı nasıl oldu kilo yapacak bir mama mi ? 😊