Deniz0606 ben de aynı durumdayım maalesef. 3buçuk aylıkken çıktı ilk dişimiz şu an 5 ay 5 günlük üst iki dişte çıktı ama huzursuzluğu devam ediyor. Gece uykuya geçmekte zorlanıyor, ara ara uyanıyor. Tekrar uykuya geçmesi 1 saat. Gündüz uykuları desem o daha beter sadece kucağımda uyuyor bıraktığım an uyanıyor o yüzden 4 saat gündüz uykusu boyunca kucağımda bekliyorum. 40ından beri beslenme reddi vardı diş dönemi daha beter oldu, sadece uykuda besleniyor gündüz, uyumayınca da çıkmaza giriyorum acıkıyor ağlıyor ama almıyor biberonu. Uyanıkken zaten huysuz. Yarım saat boş vaktim bile yok. Artık ruh sağlığım bozulmaya başladı.