ilkimocha aslında bitiyor zannetmen gayet normal bir durum bende aynısını yaşamiştım 🙃memem hafif ve yumuşacık oluyordu bende aa sütüm yetmez diye stresleniyırdum senin gibi düşünmeye başlamıştım mama vermiştim hatta ama aslında öyle değilmiş süt kanalları bebeğin emebildiği kadar süt üretiyormuş yani senin bebişin ne kadar çok emerse senin süt kanalların o kadar çok süt üretir ne kadar az emerse ona göre az üretir hatta meme vermeyi kesersen o zaman sütün de kesilir yani sen hangi seçeneği seçersen o yoldan devam eder süt kanalların bence en güzel anne sütü hem sağlıklı hemde masrafsız hemde sındirimi kolay olur bebeğiniz için ve gazı da o kadar az olur canım 🥰