Kızlar eşimin doğum gününe sayılı günler kaldı 6 yıllık evliyiz her seferinde genelde baş başa kutladık bir defa sadece ailelerle kutladım. Beni nasıl yapsam bilmiyorum. Kalabalıkta yorucu oluyor .Büyük ihtimal benim ailem gelemez .basbasa mi kalabalık mi ?