bisusbe_ Bismillâhillezi lâ yedurru ma’asmihi şey’ün fil erdı ve lâ fissemâi ve hüves-semi’ul alim.
Anlamı: İsmi sayesinde yerde ve gökte hiçbir şeyin zarar veremeyeceği Allah’ın adıyla. O her şeyi işitir ve bilir» derse, ona hiçbir şey zarar vermez.” (Ebû Dâvûd, Edeb, 101/5088; Tirmizî, Deavât, 13)
Okunuşu: “Euzü bi kelimatillahit-tammati min şerri ma halak”
Anlamı: “Yarattığı şeylerin şerrinden Allah’ın tam olan kelimelerine sığınırım.”
Okunuşu: “Eûzü bi-kelimâti"llâhi"t-tâmmeti min külli şeytânin ve hâmmetin ve min külli aynin lâmmetin. ”
Anlamı: “Bütün şeytanlardan ve bütün muzır şeylerden (Yılan, Akrep gibi haşerâttan veyahud insanın şuûruna halel getirecek olan kâffe-i eşyadan) ve her bir isabet edici gözden Allah’ın tam kelimeleriyle (Kelâmullah ile, tam, kâmil, şâfî ve fâideli olan kelimeleriyle) Allah’a sığınırım.” (Buhârî, Enbiyâ, 10)
Bu üç duayı tavsiye ederim felak süresi de nazara karşı çok etkiliymiş fazla düşünmeyin nazar oldu diye okuyun üstüne banyo ettirirken suyuna biraz sirke katın