3,5 yaş kızımı oyun grubunda gözlemlerim sonucu kreşe ihtiyacı olduğuna karar verdim, etkinlik ve ders sürecindeki tutumu sebebiyle öğretmenlerinin fikri de hazır olduğu yönünde fakat hastalık bulaş ihtimali ve halihazırda kendim evdeyken onu kreşe verme fikri beni zorluyor doğru kararı verip vermediğimden emin olamıyorum. Yarım günle başlamak istiyorum ama kış sürecini geçirip en azından viral dönemde vermemek mi mantıklı bilemiyorum. Doğal takviye anlamında teçhizatım sağlam yani hastalansa da bağışıklığı gelişecek takviyeyle yağla balla kolay atlatabilir acaba biraz abartıyor muyum bu süreçte oyundan arkadaştan geri kalmasın da diyorum bi taraftan çünkü evde artık ona yetemediğim hissediyorum ama ‘kreşe verdim hiç iyileşmiyor hep hasta’ yorumları da beni korkutuyor. Öte yandan biraz yalnız kalmaya ve iş hayatım tekrar başlamadan(tarih belli değil) onun kreşe alıştığını görmeye de ihtiyacım var. Deneyimi olan annelerden yorumlarını bekliyorum🌸