gunesinannesiiyim Kızlar bebegim biberonu 3.4 yudum çekiyor kafasını diger tarafa çevirip 1 saniyede geri biberona geliyor hayir içiyor da ama cek cikar cek cikar gaz yutuyor bu sekilde neden kafasını cekip cekip geri geliyor acaba
nursnmh gunesinannesiiyim 4 ay 20 günlük ve böyle sonra gaz sancisi yasiyoruz Zaten 30 ml zor icer Onu da biraktiram ama emerken de böyle anlamıyorum neden yani
gunesinannesiiyim nursnmh bizimki 5 ay 11 günlük 3 aylikken filan yapiyordu.birakmisti simdi tekrar başladı bende anlamış degilim benimkinin ayindakiler de oyle 200 cc icer ben 140 zor iciriyorum icirinceye kadar sag sol sanki maç yapıyoruz bebeyle