Melikekader1 önce sadece askili zibinla tutarım evin ısısından emin olurum (22.5), ve saat başı ateş ölçmeye başlarım 38 i gecerse ılık duş aldiririm uyumak isterse uyuturum tabi bol su iciririm 38.5 üstünde fitil veririm doktoruma yazarim doktorum önce gözlemden yana olduğu için 48 saat beklememi söyler genelde ve 48 saat içinde geçmiş olur bu süreçte sadece 38.5 üstü ilaç vermemi söyler doktorum ve kıyafet kesinlikle yasak sadece askılı zıbın, bazen bebeklerin başı agrisa ates yapar bacağı ağrır ateş yapar bazı bebekte agir enfeksiyonda hemen ateslenir bu vücudun savunma mekanizmasıdır her bebeğin direnci farklidir bu yüzden ateş söz konusu olunca mutlaka bir doktorla iletişime geçin