higibey4257 Kaynanam bebeğin ayaklarına da yani bacaklarına da kundak yapmamı istiyor yoksa eğri başarmış öyle bisey var mi suan 1,5 aylık bacağı yamuk olur dedi
artikbiranneyim higibey4257 sakınnn sakın öyle bişey yapmayın kalçaya zarar verirsiniz. Kundak yapıcaksanız yarım sadece kollardan o da cok sıkmadan
[silindi] higibey4257 Kalça çıkıklığına sebebiyet verir o. Sadece kolları çok sıkı olmayacak şekilde kundak yapın
3kedili2bebekli higibey4257 hiç bacaklarına kundak yapmadım eğri de basmiyorlar oğlum tam anlamıyla 3 gündür yürüyor basisi görseniz çivi gibi maşallah, eğer d vitaminini kullanmaz eksik verir veya bebisi ayaklarına siz bastirmaya çalışırsanız bacakları yamulur ama aklınızda olsun