Kahve_keyfi Edaemekli canım benim eşim spor yapıyor ağırlık kaldırış kendini zorlamıştı böyle olmuştu et çürümesi olabilir doktora gitmelisniz
AyseAlyamm Edaemekli canım kendiliğinden oluşuyorsa kan hastalığı ya da vitamin eksikliği olabilir ama emin olmak için dahiliye ya da hematoloji bölümüne gitsin . Önemli olabilir ihmal etmeyin erkekler genelde erteler . Geçmiş olsun .
Mom103 Edaemekli aynısından benim eşimde de var ve bayağıdır var önemsemiyor diye ben de önemsemiyordum önemli bir şey demek ki biz de gidelim doktora😢
Laayla Edaemekli İhmal edilmeyecek bi şeylere benziyorlar dermatoloji bölümünden randevu alın bence biyopsi yapmadan onlarda ne olduğunu söylemez
Pinkbery Kan değerlerine baktırın. Teyzemin de Boyle olmustu bir değeri icin hatırlamıyorum şuanda ama ilac kullandı. Doktora mutlaka gitsin.
Kutay_16 Esim ecz ecz ayak tipi elektrikli soba var o yakmış ayağını ondada böyle lekeler var sıcağında anlamamış belki öyle biseydir
Edaemekli Kutay_16 aaa evet ondan olabilir eşim ayak tipi sobalardan kullanıyor işyerinde ilaç kullanması gerekir mi
DenizAlpinAnnesi Edaemekli genelde kirmizi kan eksikligi böyle lekeler yapiyor vücutta allah korusun ciddi sonuclari olabiliyor doktora görünün mutlaka
melasya Edaemekli dolasim bozuklugu yada cok daha farkli bi sey olabilir.korkutmak istemem ama kendiliginden olduysa dah ciddi bi durum dr a danisin
Mom104 son zamanlarda aspirin kullandımı ya da farklı bir kan sulandırıcı muhtemelen ilaç yan etkisi ama yinede muhakkak Hematoloji bölümüne görünmenizde fayda var