anyela77 5 aylık oğlum artık gazlı içecek çiğköfte soğuk içecek yiyip içebilir miyim sütten geçiyor diye yediklerime hep dikkat ediyorum ama bu 2 yıl böyle mi olucak emdiği sürede çiğköfte yemeği özledim vallahi 😂
Karyaemir anyela77 merhaba sorunuzun cevabını bilmiyorum ama bizden büyük olduğunuz için bende bis yler sorabilirmiyim size
zumrut80 anyela77 artık gaz sorunu olmaz bnce ya . Bir yiyin deneyin. Ertisi gün çok gazlı huysuz olursa birdaha yemezsiniz
majkoniyan anyela77 hahahaha dur bakalım tecrübeli anneler yazsın bende merak ettim. 4 ay 12 günlüğüz 🌸🎈
3kedili2bebekli anyela77 ben hep her şeyi yedim dogumdan itibaren hemde oğlum kolikti alerjikti şöyle hemen sabah ve akşam kimyon çayı demleyip içtim öğlen canım ne istiyorsa yedim bir problem yaşamadım 😊
Karyaemir anyela77 kuru yemiş yiyebilirmiyim bebeğim gazlı biraz fındık fıstık badem vs yiyebilirmiyim acaba netten baktım gaz yapar diye yazıyor aynı zamanda sutde yapıyormuş yesemmi yemesemmi bilemedin siz yedinizmi?
gzmmt anyela77 Gaz olmaz artık bende dikkat ediyordum 4.ayda azalfı şikayetlerimiz artık yiyip içiyorum çok abartmadan Soğuk gazlı çiğköfte sorun olmafı hiç
lidokain anyela77 aşırıya kacmadikca ben yedim doğumdan itibaren kimyonda kullandım. Sorun olmadı hiç ya da oğlum gazlı bir bebiş degildi Hele de soğuk içeceğin hiç zararı olmaz ki . Soğuk içince sütün soğuyacak değil. Sonuçta soğuk su içince idrarın soğuk gelmiyor 😀
nazlimom_ anyela77 oğlum şuan 3 yaşına giricek aşırı gazlıydı 5 aylıkken bitmişti bende gaz yapcak diye hiç bişey yemiyodum nerdeyse bi deri kemik kalmıştım sonra baktım iyiye gitmiyorum ne varsa yedim 😂 doktor yesende gaz yapar yemesende demişti o günden sonra yemeye başladim 😄
anyela77 Karyaemir yedim hiçte yapmadı yağlı kuruyemişler süttü çok güzel arttır ve yağlandırır aksine çok faydalı baharlı kuruyemişler gaz yapar ama
likeli anyela77 3. Aydan sonra dikkat etmedim. Bir de annedeki gazın sütten bebeğe geçmeyeceğini de söylüyor doktorlar. Yani yediğimiz şeylerin önemi yok diyorlar.
Bebegimm1 anyela77 ben doğumdan itibaren her şeyi yedim 2 cocugumada gaz yapmıyo şuan 1 aylık bebeğim akşam mercimk yaptm yedim kola falanda içiyorm sorun olmuyo gazsız bebeğim ilk cocugumdada gaz sorunu olmadı hiç
faziletthr anyela77 5ay 21 günlüğüz. Gazdan o kadar çok çektikki 5.aya girince yavas yavasta olsa basladm yemeye aşırıya kaçmadan baslanabilir bence
mbkutan likeli ay yok yok benim ki 4 ay 10 günlük ve bunu yedikten ertesi gün fark ettim ama yanımızda bile pişmedi balık o derece siz düşünün yediğimiz içtiğimiz süte geçmese kimyon çayı nasıl etki edecek ki
likeli mbkutan yediğimiz içtiğimizdeki gaz süte geçmiyor diyorlar yoksa yediğimiz içtiğimizin içindeki vitaminler mineraller kimyasallar vs geçiyor tabii ki. Yani kuru fasulye mesela bize gaz yapıyor ama bize gaz yapıyor diye o gaz sütten çocuğa geçmez diyorlar.
syavuz gazlı şeyleri bilmem ama çiğköfte kızıma pişik yaptı o yüzden yemiyorum emdiği süre de yemem herhalde