abc1_ Kızlarr acil yardım ! Çekim gücü en iyi olan süt sağma makinası hangisi ? Kullanip memnun kalanlar öneride bulunabilirler mi ?
gzmmt abc1_ Giyilebilir kullanıyorum. Çok memnunum. İkincisni sipariş ettim. https://ty.gl/qnqv5185is5hi
abc1_ gzmmt bebeğim meme reddi döneminde sanırım hiç istemiyor emmeyi sadece mama yemek istiyor. Anne sütünü yemesini istiyorum o yüzden hiç değilse sütümü sağıp vereyim dedim. Emmedigi için çok fazla sütüm de olmuyor açıkçası 😔
minikkizim14 Bende Philips avent kullandım çekim gücü güzel ama vakt kaybediyor insan tutman gerekiyir giyilebilirlerde aynı oerformans varsa bence o tercih edilmeli
fatmaaaab Okuyannanne ben de giyilebilir. Aldım bebebao çok iyi yorumları var diye ama beğenmedim ya göğüs ucumu kızarttı ben mi yanlış kullanıyorum anlamadım. Kraftın elektriklisi var onu kullanmaya devam ediyorum
gzmmt abc1_ Ben doğduğundan beri sağım destekli gidiyordum 2.5-3 aylıkken bıraktı emmeyi şuan 9 aylık sağımla devam ediyoruz. Gittiği yere kadar bakalım 🫶🏼
alpik3461 abc1_ wee bence ama o da pahalı her türlü çekim gücü var güzel de sağıyor iki bebem dede kullandım memnunum
bmt1924 abc1_ giyilebilir olanlardan tavsiye ederim. Bende bebebao var memnunum . Kablolu da var lansinoh ondan da memnunum ama vakit kaybı
ege4 Ben e bebekten almıştım ikili. 2 ay kullandım sadece birini kullandım. Çok memnun kaldım. İhtiyacım olmadığı için şuan satıyorum. Gardrops hesabıma bakabilirsiniz . Çok düşük fiyata satıyorum . Kullanıcı adım . zehradenizhan. Siyah kalp var profilde
gmo Philips avent kullandım memnunum ama vakit kaybı çok oluyor devamlı tutmak oturmak gerekiyor giyilebilen almanı tavsiye edebilirim
Nova abc1_ Spectra dual s hastane tipi makine. Ben çok memnun kaldım. Bir kere bile acıtmadı, tahriş yapmadı.
hermione_granger abc1_ bebeğim 2ay 10 günlük sağımla besliyorum ben doğduğu günden beri bebebao giyebilir harika tavsiye ederim lansinoh tekli elektiriklide var ama priz başında boşa zaman kaybı