aden_26 3 aylık bebeğim çoğunlukla uykusundan ağlayarak uyanıyor.. uykuya ağlayarak geçmese bile bu böyle oluyor ve bu durum beni oldukça üzüyor normal bir süreç mi? Önerileriniz var mı?:)
pogacayanaginannesi aden_26 benimde kızım öyle ve nazardan oluyor yengemi aramıştım bir ara görüntülü kızımı okudu öyle düzeldi çocuk ağlayarak uyaniyordu çok korkardım
zeynep0709 aden_26 Uykuya dalana kadar ağlıyor uyanınca yavaştan yükseğe doğru ağlıyor genelde çığlık atıyor 3 ay 14 günlük oldu büyüdükçe düzelir diyor