Kızlar bebeğim 4 aylık ve egzaması var 2 aylıkken daha azdı belli belirsizdi alerji testi yapıldı bişey çıkmadı ama şimdi baya ilerledi sanki suratı yanmış gibi pütür pütür egzamayı ne tetikler acaba yediklerime dikkat etmem gerekiyor mu bilgisi olan yardımcı olabilir mi