Meryem041 cihan hastanesinde Sare Doğan,ilk başta orada başka dr a gidiyordum dr tatildeyken sorun yaşadım Sare hanıma gittim son ayda gebelik kaşıntısı geçirdim benimle çok fazla ilgilendi sorum olduğunda en geç 1saat içinde geri dönüş yaptı dermatologa yönlendirdi sonrasında aradı beni dermatologla beraber tedavi başlattılar 32.haftada sıkıntılar başlamıştı 36+4 te sezaryen doğum oldu. Ben çok çok memnun kaldım