Şuan çocuğum 27 aylık bu ay içinde 28 aylık olacak ailemle birlikte yaşıyorum.
Ailem ( anne baba kardeş )
Çocuğumun eline telefon verip çizgi film izlettiriyorlar bazen de televizyon dan internet ten birşeyler açıp çizgi film yada videolar gibi şeyler izlettiriyorlar ben çok kızıyorum yapmayın vermeyin dediğim de kavga oluyor çocuğumu bu şeytan deli diyorlar çocukta bana şeytan deli pis kelimelerini söylüyor çok kızıyorum böyle şeyler demeyin yapmayin diyorum sözümü dinleyen yok kafayı yecem artık bu evde.
Ben gerçekten çok üzülüyorum çevremde çok gördüm gerçekten köy yerinde yaşayan halkın çocukları olsun herkes bir degildir tabi ama birde şehirde memur kültürlü ebebeyin çocukları arasında çok fark var memur kişilerin çocukları gördüğüm kadarıyla daha böyle çalışkan zeki oluyorlar köy yerindeki çocuklar ise biraz geride kalıyor bunu çevremde gördüğüm için söylüyorum köy yerimizin insanları biraz cahilce hareket ediyor hep kendi bildiklerini doğru kabul ederler ekran konusunda.
Ama şehir yerdeki ve memur arkadaşların çocuklarını görüyorum maşallah çok güzel.
Ben çocuğumun gelişimi için elimden geleni yapıyorum renkleri bile öğrenmesi için her gün renkli kıyafetlerden çıkarıp soruyorum dil gelişimi için bol bol sohbet ediyorum herşeyi sorarım çocuğum da bu ne anne diye sorar ama ailemin böyle yapması beni çok üzüyor çocuğumun gelişimi etkileniyor diye düşünüyorum zamanla ekranı alışacak ben hayır dedikçe ağlıyor kendini yere atıyor bir görseniz inatlasiyor her zaman söylüyorum ekransız büyüyen yetişen çocuklar daha sağlıklı daha iyi her açıdan.
Gerçekten ekran çok zararlı bunları bizzat çevremde gördüm küçük yaşta gelişimini çok etkiliyor çocuğumu renkleri sorduğumda bana cevap bile vermez hepsini henüz tam bilmiyor ama bildikleri var onları bile söylemiyor çok inatlasiyor telefondan çizgi film istiyor hayır dediğimde televizyon dan istiyor ağlıyor ben daha neler yapabilirim gelişimi için çocuğumu ekransız büyütmek istiyorum