Canım biz de cumartesi günü yazıldık fuzuleve. Bir milyon peşinatsız kuralı sistem. Baraj sistemi varmış ilk bey ayda çıksa bile en erken beşinci ayda teslim ediyor. En geç de 18 ayda . Şu şekilde düşünün borca girmeden 18 ayda bir milyon biriktirebilir miyim diye. Eğer biriktiririm dersen girme. Ama yok biriktiremem dersen Fuzulev mantıklı. Bu devirde borçlanmadan oara biriktirmek çok zor. En azından bu durum bizim için böyle.