derinsmayko gulsarem emzirmeyle olacağını sanmam ama miyop olmuşsunuz sizde doktora gidin bir an önce uygun bir gözlük versinler ilerlemeden daha fazla ☺️
likeli gulsarem ben varım yaklaşık 20 senedir uzağı göremiyorum. Miyopi deniyor bu rahatsızlığa. 15 senedir de ileri miyopiyim iki gözüm de 7 derece. Hamilelikte hormonal değişimlerden göz bozulabiliyor. Bir göz doktoruna gitmelisiniz.
bayanukuslu gulsarem kuzum hormonlar değişiyo. Yaş ilerliyo. Uzak görme problemin ondan olmuş olabilir. İyice ilerlemeden bi göz doktoruna görün istersen
ayisit gulsarem sol gözüm miyop yani uzağı bulanık görüyor yani sağ gözüm normal şekilde görüyor. O yüzden günlük birkaç saat gözlük kullanıyorum
Selin_ferdi42 gulsarem 2 senedir uzağı göremiyorum çok bulanık televizyona bakarken bile bulanık gozlerimi kısarak bakiyorum
likeli gulsarem emzirmekten olduğunu hiç duymadım olacağını da sanmam. En büyük sebebi genetik faktörler. Uzun süreli ekran kullanımı çok okumak gibi gözü yoran şeyler de sebep olabiliyor tabii.
bayanukuslu gulsarem ben ameliyat olmak istemiştim. Doktorum kabul etmedi. Gözümün birisinden 2 operasyon olabilir risklisin. Hem bak bekarsın bebek sahibi olmak istediğinde hormonlarından kaynaklı gözlerin ilerleyebilir korkma demişti bana
efnanveannesi1 gulsarem Yaklaşık 10 yıldır uzağı göremiyorum 1 yıl önce lazer göz çizdirme ameliyatı oldum
efnanveannesi1 gulsarem Hayatımda aldığım en doğru karardı kurtuldum çok şükür düzeldi 5-10 saniyelik bir işlemdi geçti gitti