Mittik-07 Oğlumun dudak bağı varmış yeni farkettim kendimi yiyip bitiriyorum üst iki dişi ayrıktı ben de diyordum bana benzemiş meğer dudak bağından mış yaşayan varmı çözümü nedir
prensprenses2 Mittik-07 Oglumunda var bende buradan görmüstüm ve öyle fark ettim hatta cok asirı belli oglum 5 yasını gecti konuşmasında falan bir sıkıntı yok emmesinde de sıkıntı yoktu iciniz rahat olsun ilerleyen günler bir sıkıntı yaparsa doktora bi gösterin
Aseldurumom_ Mittik-07 resim atabilirmisin canım doktor mu dedi olduğunu benim kızımınsa var gibi gelmişti bana gösterdim doktora büyüdükçe dişler birleşir zaten dedi hiçbir işlemde yapılmıyormuş zaten düşecek o dişleri merak etme
Mittik-07 prensprenses2 internetten baktım kesiyorlar galiba o bağı basit bir işlem imiş ama insan tedirgin oluyor
bububuu Ayy benim kizimsa da var bi kac gundur farkettim beslenmesinde de sikinti var acaba ondan dolayi mi
prensprenses2 Mittik-07 Ben doktora hic göstermedim basit bir işlemmiş agrı bile olmuyor diyorlar eşimin de varmış dişlerine tel takılırken kestiler benimkini demişti şaşırmiştım