tazeannis_ Kızlar kızım 19 aylık , bugün 3. Günümüz emziği bıraktık akşam uykuya geçerken çok ağladı yarım saat 40 dk sürmüştür normalde hemen uyurdu emzik olduğu için. Tamamen ne zaman unutur acaba her akşam bu şekil ağlar mı ? Var mı aynı sorunu yaşayan
oioi tazeannis_ bende burda bekleyeyim sormak istiyordum bu aralar çok fena baglandi 17 aylık vermedigimde asla sakinleşip uyumaz. Nasıl bıraktınız ?
tazeannis_ oioi evet benimki de o dönemler çok bağlanmıştı emziğe gündüzleri almazdı artık almaya başlamıştı. Zaten bırakmak istiyordum ama nasıl başlıcam bilemiyordum. Pazartesi günü ağzından aldı attı yere dedim pis olmuş o hadi çöpe at gitti çöpe attı. 1-2 saat sonra meme meme diye sordu başka aldım emziği ucunu kestim bak pis olmuş hadi bidaha atalım dedim attı
tazeannis_ oioi gündüzleri pek sorun olmuyorda akşam uyuturken zorlanıyorum çok ağlıyor soruyor meme meme diye , dedim pis olmuştu atmıştık falan. Umarım bi kaç güne unutur
oioi tazeannis_ gündüz bizde de sorun olmuyor pek aramıyor ama gece sıkıntı gerçi uyuduğu gibi alıyorum agzindan ve sadece uyurken aliyor . Bilmiyorum etrafımdakilerde sakinleşiyor çocuk biraz daha bekle diyor .
tazeannis_ oioi aklım olsa daha önceden bırakırdım 🤦♀️ daha da bağımlı olmadan çok anlamadan direk keserdim emziği.