balyanakannesi_ Sezaryen sonrası ilk adetimi ikinci ayda oldum. Kanamam o kadar fazla ki saat başı ped değiştiriyorum pıhtı şeklinde de geliyor normal mi?
merveli3 Evet çok normal benimde böyle oldu sonrakine normaldi, bi sonraki yine fazla oldu düzensiz oluyormuş bir yıl