bicibici Dün bakır spiral taktırdım ve acayip karın ağrım vardı gece geçti bugün vajinamda baskı hissi var geriliyor gibi tuvalette ıkınmaya bile korkuyorum kaydı mı diye biraz fazla mı pimpirikliyim bilmiyorum var mı aramızda bilgisi olan bu durumu yaşayan?
barbunyalikek bicibici merha ba bende taktırmak istiyorum. Acaba ağrı oldu mu takarken uyuştırdılar mu
bicibici barbunyalikek hayır uyusturmadı ve ben sezeryan oldum daha önce korkudan hiç alttan muayene bile olmadım sadece takarken biraz adet olur gibi karın agrısı oldu 30 saniye başka da bir şey olmadı ve adet olmuyorum bu arada öyle taktılar adet gününde giderseniz çok kolay geçer