ayse_120 Merhaba arkadaşlar düzensiz adetten ve sancılı adetten dolayı doktorum doğum kontrol hapı kullanmami önerdi. Yasmin aldım adetimin 3. Günü başladım ve adetim 4 gün tek oldu normalde 5 6 gün olurdum ama kesildi. Bide sigara kullanıyorum her hangi bisey olur mu acaba yaşım 21. Bugün 3 gündür kullanıyorum hap korumaya baslar mi korunmak gerekir mi ayriyeten tavsiyelerinizi önerilerinizi yazarsanız sevinirim..🥰
Zeynonunmomu ayse_120 ilk kutu tam korumaz ek olarak kondom kullanın, sigara bildiğim kadarıyla hapların etkisini bi tık düşürüyor, adet düzenler bu yüzden günün azalır benim 8 gün sürüyor yasmin kullanırken 6 gün olurdum sorun yok yani hergün aynı saatte iç
ayse_120 Zeynonunmomu ama arkadaşım da kullaniyor o da tek hap bile korumaya başlıyor dedi ek bi korunma yöntemi olmadan sadece hap iciyor 1 buçuk sene olacak gebelik durumu olmadi
Zeynonunmomu ayse_120 canım doktorum demişti ilk kutu tam korumaz diye riske atmaya gerek var mı? Arkadaşın olmadı diye sende bende olmayacak değil 1.kutuda geri çekilme yada kondom kullan bi daha bişey kullanmazsın tercih senin tabi
sultan1406 Benimde pek fikrim yok bu konuda fikir almak için yaziyorum ilişki sonrası kullansam gebelikten korur mu