Çocuk doktorunuz ne diyor? Çok geçmiş olsun, salgın var. Ciğercilerine inmeden götürmeniz iyi olacaktır. Ciğerlerine inerse Allah korusun daha kötü olur. Benim kızım 4 aylıkken hırıltı var diye götürdüm bronşit çıkmış hava vs verilmişti. Çok korkuyorum hastalıktan ne yazık ki. Geçmiş olsun