Selam kızlar bebeğim 27 günlük. Son günlerde kusması artmaya başladı. Toplamda doğduğundan beri 4 kere çok miktarda fışkırtarak kustu. Bir kaç kere de ağzından akar gibi hafif çıkardı. En son az önce fazlaca fışkırtarak kusunca panik oldum. 20 dk emmişti kusmadan önce. Bunun dışında emme süresi azaldı son günlerde 10 dk-15 dk max emiyor. Emme gücü arttığı, sütün tazikli gelmesi ya da hasta vs olabilir mi normal midir ateş vs gibi bir belirti yok? Panik olacak bir durum var mı sizce ? Emme süresi çok mu az 2-3 saatte bir emziriyorum 10-15 dk ya düştü süre.