aylinc Arkadaslar bebegim 2 bucuk aylik. Geceleri cok sicak oldugu icin sadece kisa kollu zibinla yatiriyorum. Sizlerde durumlar nasil?
Sulegorkem aylinc 54 günlük benim kızım evde çok sıcak oluyo kısa kollu zıbın birde kısa patik çorap giydiyorum çorabıda üstünü açtığı için ayalşarı hep buz gibi oluyo yoksa diye
aasenamerve aylinc biz antalyada yaşıyoruz burası çok sıcak olduğundan sadece askılı zınınla yatırıyorum. Biraz daha ısınırsa sadece bezle yatırcam muhtemelen 😊
Cisemmuge Minikler kol ve bacaklarından üşümezmiş. Doktorum zıbın giydir sadece ama mutlaka çorap da giydir demişti. İzmir’de üstünü de örtemiyorum, hep açıyor. Çok şükür bir şey de olmadı.