tosbiksmoms Hayırlı akşamlar herkese, kizlar topraktan ev alan var mı ve bu işin riski var ama etrafımda birkaç kişi bu şekilde ev sahibi oldu. Bizde düşünüyoruz ama bu konuda bilgisi olan var mı? Sizde ne kadar mantıklı?
pogacayanaginannesi tosbiksmoms inşaat halinde almayı düşünüyoruz bizde daha uygun oluyor tabi güvenilir olmalı alacağınız kişi
Yasmin4 tosbiksmoms geçenlerde bi ablam parasini kaptırdı kaç kişi hemde adam kaçtı yurt dışına dikkatli olmak lazm
kivancinannesiii tosbiksmoms benim kayınpederim o şekilde girdi bi eve. Ödemesi de daha kolay oluyor içini de istediğiniz gibi yaptırıyorsunuz çok iyi bir sistem. Güvenilir birini bulduktan sonra kesinlikle alınabilir biz de ilerde düşünüyoruz inşallah
tosbiksmoms pogacayanaginannesi eşimin abisi inşaatta iş alıyor onun tanıdıkları çok guvenmedigimiz,bilmediğimiz birisine güvenmeyin zaten. Parasını gerçekten kaptıran çok
tosbiksmoms kivancinannesiii bu şartlar altında ev almamız zor bizde düsünduk eşimin kuzenleri de bu şekilde ev sahibi olunca bizdemi katilsak diye düşündük.
GezginPaNDa tosbiksmoms babam aldı ama müteahhit 2 senede teslim etmesi gerekirken 4 sene sonra teslim etti . Yapacak müteahhiti iyi araştırmak lazım
Kuzularinanasi tosbiksmoms biz 2 tane aldik.yasadgmz yer buyuksehir degil herkes tanidik bildik kim guvenilir biliosun yani.cok.sukur hic sknti yasamadik.egerki alacagnz kisi guvenilirse neden olmasin.daga once o kisiden alanlar varsa bildgnz danisip arastirin