FatosYK Sinemokcu her zaman yatabilir ki . Benimki hep sırtüstü yattı o sebeple kafasının şekli bı değişik oldu ben hep yan yatırırdım o yıne dönerdi halada öyle
[silindi] Sinemokcu en guvenlisi sırtüstü yatırmak zaten bebek başını yan çeviriyor önceden yan yatış oneriliyormus ama bebeğin yüzüstüne donme ihtimaline karşı sirtustu guvenli deniliyor artık
Sinemokcu [silindi] baslarda donemiyo zatende artik donmeye basladi bende sirt ustu yatirmaya çekiniyorum herkes yan yatir deyip duruyo e cocuk yuz ustu donuyo sorayim dedim