H12345
Öncelikle hayırlı olsun bebişiniz, inşallah sağlıkla sıhhatle kolaylıkla doğar 💕
Arkadaşların da dediği gibi kayısı hoşafı ya da hiç olmadı kayısılı meyve suyu mutlaka götürün, bende de çok işe yaramıştı, birde tabi yanıma bir sürü kahve almıştım ama çok şükür benim hiç baş ya da omuz ağrım olmadı 🤲🏻 Şu ilk kalkıştan çok korkuyordum çünkü herkes baya kötü şeyler yazmıştı ama ilginçtir benim ilk kalkışım ve hastane de geçirdiğim bir gün çok kolaydı, eve geldikten sonra daha çok zorlanmıştım ama o da bir hafta sürdü, sonrası güzeldi, bende çorba ve yeşillik ağırlıklı beslenmiştim bir hafta kadar, tavsiye ederim, hiç hazımsızlık sorunu yaşamadım