Yani herkes yaptığım kabak tatlısını çok beğenir.
Kabakları üst üste gelmeyecek şekilde tencereye dizin (gelse de önemli değil) üzerine de göz kararı şeker koyun (orta boy kabaksa 3-4 dilime 2 su bardağı şeker gibi) sabaha kadar bekleyin sulanmış oluyor zaten. Kısık ayarda da çatalı batırınca yumuşamışsa pişmiştir siz biraz daha yumuşak isterseniz biraz daha pişirin istediğiniz kıvama geldiğinde altını kapatın şimdiden afiyet olsun.