Yavato halk eğitim e bende başvuru yaptım ama yeterli kişi olmadığınndan heralde açılmadı kurs daha . internet den almıştım sertifika yi ama o kabul oluyomu bilmiyorum..açılırsa kurs oraya da giderim bakalım .sizin için iyi deneyim olmustur ne güzel.saglam psikoloji gerekiyo soğukkanlı olmak gerekiyo gerçekten ..bakalım ileride düşünüyorum olursa ☺️💞